zaterdag 8 oktober 2016

Herfst/winterbloghop


Welkom bij de bloghop georganiseerd door het team van de Up’ Town StampersDeze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! herfst/ winter catalogus 2016. 


Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van een demonstratrice en daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen!Helemaal onderaan vind je de linkjes naar de bloghops.  
Je hopt van blog naar blog en laat -als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtje bij de deelnemende demonstraties.

Mijn creaties die ik heb gemaakt heb voor deze bloghop heb ik uitgewerkt met de geweldige set: Paisleys & Posies en voor de sentimenten uit verschillende stempelsets. 
Ik heb gekozen voor totaal drie verschillende uitwerkingen om te laten zien dat er veel mogelijk is met een stempelset. (en zo zijn er nog wel 100 te bedenken)


Op licht papier met de aquapainter bruine inkt aangebracht, laten drogen en vervolgens gestemepld met Stazon. Daarna sommige delen van de stempels weer met de aquapainter iets donkerder gemaakt. Weer laten drogen. En daarna met bleekwater sommige delen aangetipt met een heel dun kwastje. Dat bleekt lekker en kleurt lichter op. Leuk resultaat vond ik zelf. Uiteraard nog een donkere basiskaart eronder gedaan en afgemaakt met een leuk strikje.

In de stempelset zit een prachtige tekst die ik hier gebruikt heb. De basis van de kaart heb ik gesneden met de Cricut maar dat kan uiteraard ook een gewone framelit zijn, of basis kaart. Als embellishment heb ik een framelit gebruikt uit de bijpassende framelits. En een leuk strikje.

Deze laatste uitwerking heb ik gemaakt op een 'mdf' plankje. Twee grote harten (ook uit de Cricut) en deze vervolgens gestempeld met twee kleuren roze en met zilver embossingpoeder ook hier en daar een stempel gezet. Dit geeft een chique uiterlijk. Het sentiment komt uit de set Perfect Pennants (en ik kom er net achter dat die retired is......) maar daar zijn natuurlijk zat andere teksten voor te bedenken. Een leuk cadeau om aan iemand te geven die niet is gaan samenwonen ofzo
Gebruikte materialen Stampin'Up!

Voor de eerste kaart heb ik voor de tekst een sentiment gebruikt de stempelset: Recht uit het hart. Klik hier om te bekijken.
Paisley Framelits Dies, in combinatie met de stempelset kun je deze in een bundel kopen en krijg je 10% korting.
De aquapainters werken echt super.....Voor de eerste kaart heb ik ook watercolor paper gebruikt want het cardstock moet goed nat worden. wil je ook een workshop volgen? Ook dat kan, meld je aan via de mail.

En voor het paars heb ik dit cardstock gebruikt. Werkt helemaal super en het bruin zit ook in de collectie.


O.a. inktpad Elegant eggplant

Zwarte inkt
impressie workshopruimte
Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur ben je altijd van harte welkom om een flinke dosis inspiratie te komen opdoen in Beverwijk. En komt dat echt niet uit, dan maken we gewoon een andere afspraak. Elke 1e dinsdagavond en donderdagmiddag van de maand koffie en kaart. Voor 3,50 maken we een tweetal 'kaarten' met een gezellig groepje. Je kunt je ook aanmelden voor de nieuwsbrief dan blijf je op de hoogte van de workshopactiviteiten.
Indien je bij mij besteld ontvang je 10% spaartegoed wat je in 2017 bij mij aan Stampin'Up! artikelen kunt besteden. Mail of bel voor meer info.
 Leuk dat je even op mijn blog langskwam! Tot stempels!
http://wendysstampinaddiction.blogspot.nl/
Als het goed is kwam je van het blog van Wendy Haverkamp, klik op de afbeelding hierboven om naar haar blog te gaan



http://kikimeisje.blogspot.nl/

Klik op de button om verder te gaan naar het blog van Judith Leenen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten